  • Data: 2006-06-20 17:40:24
    Temat: Re: spadek-jak najprościej zrezygnować??
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerry" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    news:e797qm$pio$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak można najprościej zrezygnować ze spadku? Podobno jesli sie na
    > pierwszej rozprawie powiem że nie chce, to prawo do mojej czesci
    > przechodzi na moich spadkobierców (małżonka, dzieci)....

    genera;lnie przechodzi ale to zalezy kim jestes dla spadjodawcy

    > Jak sie szybko i prosto uwolnić od prawa do spadku na rzecz innych
    > spadkobierców??

    odrzucasz spadek przed sadem lub notariuszem, a jezeli nie chcesz ,zeby po
    Tobie dziedziczyli to tez musza odrzucic. Chyba ,ze spadkodawca zyje to moze
    zawrzec umowe o zrzeczenie sieZrzeczenie się dziedziczenia obejmuje również
    zstępnych zrzekającego się