  • Data: 2009-09-04 20:21:53
    Temat: Re: spadek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX Przekliniak wrote:

    > Oczywiście że mam. Nadal mam prawo do zachowku. I tego prawa nikt mi nie
    > odbierze.

    Zabierze ci wydziedziczenie w testamencie.
    Ale skoro nic nie chcesz to rozumiem, ze nawet bez wydziedziczenie o
    zachowek sie nie bedziesz upominal. Jak honor to honor.
    Decyzje czy cie wydziedziczyc czy nie podejmuje ojciec. Ty nie masz nic
    do gadania. Pod warunkiem, ze sa podstawy do tego by byc wydziedziczonym

    > Nie wiem i nie wnikam. Zupełnie mnie to nie interesuje.

    No to po cholere zawracasz za przeproszeniem d....
    Juz ktorys raz z rzedu ci pisze jakie sa mozliwosci tak ze strony ojca
    jak i twojej.