  • Data: 2006-05-31 12:49:40
    Temat: Re: smietnik w auto - burza
    Od: "anakonda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jigas" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e5k235$17i$1@inews.gazeta.pl

    > zapomnialem napisac ze nie mam AC, mam tylko OC.
    > moim planem jest wystapienie z roszczeniem do firmy oczyszczajacej,
    > ewentualnie jego ubezpieczyciela
    > pozdr Marcin
    Może ci się uda, dobrze byś miał jakies konrety, zaznanie świadka, fotki
    ,ale nie jestem przekonany by OC obejmowało szkodę powstałą w ten sposób
    ,ponieważ właściciel firmy nie ubezpiecza swoich pojemników od skutków"
    powstałych w czasie ruchu pojazdów" ,raczej może tu chodzić o "normalne
    ubezpieczenie" od następstw wynikłych z wykonywanej przez firmę pracy.
    Warto też zwrócić uwagę na to, że włąściciel firmy odrazu będzie chciał ci
    wykazać, że zaparkowałeś samochód w niewłaściwym miejscu, więc warto atak
    uprzedzić i pokazać gdzie oni stawiają te pojemniki. Zresztą niejednokrotnie
    widziłaem sam, że poprostu zostawili je na chodnikach zamiast wprowadzić do
    śmietnika ,jezeli "przyuważysz" takie coś to na dowód fotka .
    powodzenia

    abul