  • Data: 2006-05-31 13:24:30
    Temat: Re: smietnik w auto - burza
    Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e5k35h$ald$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "jigas" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może ci się uda, dobrze byś miał jakies konrety, zaznanie świadka, fotki
    > ,ale nie jestem przekonany by OC obejmowało szkodę powstałą w ten sposób
    > ,ponieważ właściciel firmy nie ubezpiecza swoich pojemników od skutków"
    > powstałych w czasie ruchu pojazdów" ,raczej może tu chodzić o "normalne
    > ubezpieczenie" od następstw wynikłych z wykonywanej przez firmę pracy.
    > Warto też zwrócić uwagę na to, że włąściciel firmy odrazu będzie chciał ci
    > wykazać, że zaparkowałeś samochód w niewłaściwym miejscu, więc warto atak
> [...]

    abul po raz kolejny bzdury wypisujesz
    wytlumacz wszystkim co miales na mysli piszac "normalne ubezpieczenie"?
    widac na ubezpiecznienich znasz sie tak samo jak na prawie czy podatkach...
    ubezpieczenie odpowiedzialosci cywilnej prowadzonej dzialalnosci moze, a
    nawet powinno zawierac opcje odpowiedzialnosci za wyrzadzone szkody na
    mieniu osob trzecich w sposob nieumyslny
    i jedyne co tutaj do rzeczy ma wlasciciel firmy to fakt czy wykupił owa
    opcje ubezpieczenia
    pytajacego odsylam do firmy ktorej wlasnoscia sa przedmioty ktore wyrzadzily
    szkode

    pozdrawiam
    grzess