eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosmierc abonenta a rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug tele2 › Re: smierc abonenta a rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug tele2
  • Data: 2006-09-13 07:30:50
    Temat: Re: smierc abonenta a rozwiazanie umowy o swiadczenie uslug tele2
    Od: Ozujsko <O...@u...on.inv> szukaj wiadomości tego autora

    Ja podepne sie z podobnym, ale innym pytaniem - mialem dwa telefony
    stacjonarne (zaden nie byl zarejestrowany na mnie -
    obecnie ich abonenci juz nie zyja). Podpisalem umowy z tele2 i NOM na
    polaczenia miedyzmiastowe z tych numerow. Dzieki
    temu moglem dzwonic taniej do innych miast. Telefony zostaly zlikwidowane w
    TP przy wyprowadzce, ale jak rozwiazac umowe z tele2 i NOM? Boje sie ze
    jezeli nowy wlasciciel numeru (TPSA go komus przydzieli) zacznie dzwonic
    zamiejscowo przez tele2 i nom, to ja bede obciazony kosztami. Wyslalem im
    pismo z rozwiazaniem listem poleconym za potwierdzenim odbioru, ale nie
    wiem czy to wystarczy... nie mam zadengo potwierdzenia rozwiazania umowy.
    Co robic? Do Warszawy przeciez nie pojade.

    O.