    From: "Michal" <f...@h...com.pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    <0...@b...poznan.pl>
    <51b1bec2$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <51b2122c$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <kp1764$97t$2@news.task.gda.pl>
    <51b4275d$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <1...@d...icnet>
    <1...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: smieciowe hahahaha
    Date: Mon, 10 Jun 2013 16:25:25 +0200

    wiadomości news:10062013.695BEF7F@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail f...@h...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > Prawda.
    > Tylko nikt nie chce za to płacić...
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    Cóż, podobno recycling przynosi korzyści, nikt nie chce po nie sięgnąć?
    Opowiadano mi, że w Poznaniu (na który się często powołujesz) przed wojną
    (II WŚ) śmieci były segregowane centralnie, robił to prywatny przedsiębiorca
    i zarabiał na sprzedaży surowców wtórnych. Większsość starych płyt
    chodnikowych w Poznaniu zawiera jako wypełniacz popiół, który przed wojną
    stanowił istotną część śmieci komunalnych. Dzisiaj strukrura śmieci jest
    inna, ale też inne możliwości ich zagospodarowania. Jeśli natomiast surowce
    wtórne nie mają wartości, to dajmy sobie spokój z sortowaniem i inwestujmy w
    spalarnie.
    Pozdrawiam
    Michał