  • Data: 2013-06-07 00:17:25
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-06 10:40, Fairy Godfather pisze:
> [...]
    -albo-sluzbowe,5527953,news-detal.html

    > Segregować się będzie na te śmieci które trzeba palić w dzień i te,
    > które trzeba palić w nocy. Ludzie którzy nie mają dostępu do własnego
    > pieca będą segregować na te po których ich można zidentyfikować i na
    > pozostałe, które trafią do np. do lasu.
    > No i ze względu na wysokość kar pod każdym śmietnikiem będzie pewnie
    > stał wachman pilnujący żeby ktoś czegoś nie podrzucił i goniący żuli.

    U nas ma się płacić dopłatę za brak segregacji. Mniejszą niż koszt
    dzierżawy dodatkowych kubłów. W sumie to organiczne i tak idą na
    kompost, a papiery do spalenia. Plastiki i szkło i tak będę zbierać do
    worków, chyba że znikną dzwony ze wsi.

    Za rok?

    --
    pozdrawiam