  • Data: 2010-10-13 21:52:09
    Temat: Re: służebność przejazdu a własciciele działek.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Oct 2010, butterfly wrote:

    > Ok to niby rozumiem ale trudno sie podogdzic, że jako własciell działki mam
    > sie zgodzic na 10 nowych "poruszających" sie po mojej dziłałce.

    Moment.
    A jak właściciel będzie jeden, tylko wzorem szlachty czasów saskich
    będzie codziennie przyjmował 100 gości, to ustanowisz prawo że ci
    goście nie mają prawa przejazdu?
    Albo ciężarówka w węglem - "nie, bo to nie pan jest właścicielem
    tej ciężarówki"? Chyba pomyliłeś podmiot z przedmiotem ;)

    > Dlatego pytam
    > bo nie wiem czy nie nalezałoby tego tłumaczyc włascielowi wszystkich 10
    > działek.
    > Nie zgodził bym sie nigdy na dziesięciokrotnie większy ruch.

    Ale ruch nie zależy od liczby właścicieli.
    Jeden właściciel może toto oddać w najem 20 najemcom, każdy z 4-osobową
    rodziną albo 12-osobowym zakładem (na przykład).

    pzdr, Gotfryd