  • Data: 2010-11-12 16:38:50
    Temat: Re: słup elektrowni na posesji
    Od: Greg <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-12 10:43, janusz pisze:

    > spójrz w lustro - kupowałaś to co masz (to żadna
    > aluzja, przecież cie nie znam)? Wg ciebie na
    > to co masz zawsze masz wpływ?

    Porównanie co najmniej dziwne - ale zawsze można sobie strzelić
    operację. Jak kupię samochód to choinki z lusterka po byłym właścicielu
    zrzucić nie mogę? A jak będę chciał sobie walnąć sprayem piękne
    płomienie na przedniej masce (fuj), to też nie mogę? W końcu widziały
    gały co brały - była choinka i maska bez płomieni :-)