  • Data: 2003-01-30 03:13:20
    Temat: Re: ślubkościelny
    Od: Przemysław 'DimmuR' Kukulski <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:037301c2c79e$7d047700$a740200a@zm...

    > dawno dawno temu nie było wojsk i małpoludy tłukły się gałęziami po głowach,
    > potem tłukły się plemiona,
    > a potem ktoś wymyślił, że po co ma się tłuc całe plemię skoro wybierze się
    > tych bitnych i nie ch oni się tłuką,
    > w związku z czymś część małpoludów mogła zająć się pracą.

    To jest za duże uproszczenie - zerknij do histroii to się przekonasz że
    wojny tak naprawdę powstały gdy ludzie się osiedlili i zaczęli uprawiać
    pola. Wtedy to bowiem zaczął pojawiać się głód (ludzie już nie przenosili
    się z miejsca na miejsce gdy brakowało jedzenia). Żeby utrzymać się przy
    życiu zaczęli napadać na sąsiadów i tak to się zaczęło. Przyczyną wojen nie
    są wojska ale chęć zagarnięcia czyjejś własności.
    (BTW nie jestem histroykiem)

    Pozdrawiam DimmuR
    --
    \!/ GG: #2940543