    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sltuczka samochodowa
    Date: 3 Apr 2003 08:46:17 +0200

    A ja troche bardziej pesymistycznie.

    Zgłosiłem fakt uszkodzenia mojego samochodu na policji przez sprawcę dziecko,
    które sam widziałem jak wpada na mój stojący pojazd, zaprowadziłem policję do
    opiekuna dziecka, nie potrafili nawet spisać danych tego dziecka, następnego
    dnia ponownie wezwałem ponownie zaprowadziłem do opiekuna dziecka, który
    przebywał razem z nim przez cały czas, i ponownie aspirant nei potrafił
    wylegitymować nieletniej, legitymując opiekuna sprawdził tylko czy jest to
    dziecko u niego w dowodzie, powiedziałem aby dał sobie spokój z takimi
    czynnościami bo to opiekun nie rodzic i nie ma wpisu w dowodzie, a dziecko
    spokojnie sobie stalo z meżczyzną który się do niego NIE PRZYZNAWAŁ, dodam że
    to dziewczynka w wieku lat 11.

    ... i co sprawę umorzono z braku dowodów, a mieli wszystko zeznania swiadków
    naocznych, dane opiekuna, widzieli sprawcę, dane pojazdu opiekuna, namiar na
    jego ośrodek opiekuńczy

    ... i umorzyli