  • Data: 2009-03-12 17:25:02
    Temat: Re: skutki odstąpienia od umowy
    Od: MichalP <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lut, 13:00, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Michal" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:23e08db6-0b5b-4c19-8123-dfeab3c321ef@
    b38g2000prf.googlegroups.com...

> [...]
    > przy najblizszej okazji zrobil taka poprawke zeby ten system przestal
    > spelniac swoje zadanie
    >  i wyslal grzeczne pisemko ze w zwiazku z zaleganiem z platnosciami
    > wstrzymujesz serwisowanie systemu do czasu uregulowania platnosci.
    > jak znam zycie to w 15 minut bedziesz mial sprawe rozwiazana ;-)
    >
    > --
    > Andrzejwww.hana.com.pl
    >
    > Jeżeli ma być szybko i tanio to nie może być wysokiej jakości,
    > Jeżeli ma być wysokiej jakości i szybko to nigdy nie będzie tanio,
    > A jeśli na być tanio i wysokiej jakości to nigdy nie bedzie szybko.

    dzięki bardzo za odpowiedź :)

    a odpowiadając innym ws podbijania tematu: jak nikt Ci nie odpowiada
    przez długi czas to Twoj post ucieka na dół i już rzadko kto tam
    zagląda, przez co marne szanse na odpowiedź. Więc podbijasz temat aby
    wrócił na górę i aby ktoś zainteresowany miał szansę go zobaczyć. Mam
    nadzieję że to wszystko wyjasnia :)