  • Data: 2008-09-06 13:02:06
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:htk5c410oehf18cu44aejcrmpfe0dbvtb6@4ax.com agent73
    <a...@g...pl> pisze:

    > Tak to już jest na tym świecie, że to co dla jednego będzie wadą, dla
    > kogoś innego zaletą :-)
    > Ja jestem bardzo zadowolony z nowych skrzynek, właśnie z tych bez
    > dziurek - bo nie widać zalegającej przez urlop korespondencji.
    U mnie dziurki są. Bezużyteczne.
    Żeby jeszcze choć ta klapa jakaś wygodniejsza (np. otwierana odwrotnie,
    zawias u dołu) i szczelina węższa (katalog Ikei wielkości ksiązki
    telefonicznej mi dwa dni temu wrazili).

    > Reklamy
    > wreszcie lądują w skrzunkach a nie na klamce czy wycieraczce (tylko
    > cholerna "telepicca" nie potrafi się dostosować, zawsze świnie
    > wieszają na klamce albo rzucają na wycieraczkę jak ktoś ma gałkę w
    > drzwiach!)
    Taaa, właśnie dziś zebrałem spod drzwi i nie pyła to telepizd... zza.
    A i zasobnik na reklamy jest na parterze, to nie - łazi hołota po
    korytarzach i śmieci

    > Moim zdaniem jest zdecydowanie lepiej - do pełni szczęścia brakuje
    > tylko całkowitego uwolnienia rynku usług pocztowych.
    > A jeśli ktoś nie życzy sobie w skrzynce spamu - zawsze może nakleić na
    > swoją przegródkę prośbę o nie wrzucanie druków bezadresowych.
    > Większość raczej się dostosuje...
    Akurat.
    A może by tak np. dwa strzały od wewnątrz klapki przenośnym migomatem? Z
    wierzchu nic nie bedzie widać... ;)))

    > A z tymi co nie uszanują naszej
    > prywatności... No cóż... Niech prawnicy się wypowiedzą, czy da się coś
    > z tym zrobić?
    Jak by się dało, to już by zrobiono.

    No, to sobie ponarzekałem ;)))

    --