  • Data: 2004-06-02 10:22:46
    Temat: Re: skrzynka telewizji kablowej na mojej działce
    Od: "Marek Świtała" <j...@y...cy (ROT13)> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedy zakupiłem dom wraz z działką skrzynka już była . Czy Telewizja
    Kablowa
    > ma prawo bez mojej zgody użytkować część mojej posesji.

    Nic nie stoi na przeszkodzie abyś zwrócił się do nich z żądaniem zapłaty
    czynszu za uzytkowany fragment nieruchomosci. Możesz takze pokusic się o
    żądanie odszkodowania za bezumowne korzystanie z nieruchomości .
    Sprawdź jednak u poprzedniego właściciela jakie (i czy w ogóle) zawierał
    umowy z TelKab w tym względzie.