    From: Miernik <m...@f...org>
    Subject: Re: skrytka pocztowa - wyjmują WSZYSTKO po 14 dniach?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 07 May 2005 18:40:23 GMT

    Jarosław Łysio <j...@g...pl> wrote:

    > Zapomniałem dodać, że oczywiście przesyłki i przekazy pocztowe
    > adresowane na skrytki podlegają przechowywaniu w placówce pocztowej po
    > terminie ich odbioru na zasadach ogólnych (czyli gdy adresat złoży
    > taką pisemną dyspozycję).

    A jak bardzo niezawodna jest tka dyspozycja?

    I czy jest do tego jakiś specjalny form?

    Bo złożyłem taką dyspozycję, napisaną odręcznie na zwykłej kartce
    papieru, zrobiłem ksero, na moim oryginale na poczcie przystawili
    pieczątkę, ksero wzieli sobie. Napisałem tam żeby do 60 dni trzymali
    paczki i wszystko z zagranicy. Zwrócenie naraziłoby mnie na duże koszty.
    Czy mogę być pewny że to zadziała, i że nie zwrócą 14 dnia?

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en