  • Data: 2005-05-08 10:44:36
    Temat: Re: skrytka pocztowa - wyjmują WSZYSTKO po 14 dniach?
    Od: "Jarek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <m...@f...org> napisał:

    > A jak bardzo niezawodna jest tka dyspozycja?

    Teoretycznie jest niezawodna w 100% :)

    > I czy jest do tego jakiś specjalny form?

    Nie.

    > Czy mogę być pewny że to zadziała, i że nie zwrócą 14 dnia?

    Raczej tak. Piszę raczej, bo to zależy od "czynnika ludzkiego", a jak wiesz
    ludzie w każdej swej działalności bywają omylni. Ale jakby Ci coś omyłkowo
    zwrócili - złożysz reklamację, wtedy na przyszłość będą bardziej uważać.

    Pamiętaj tylko, że za przechowywanie przesyłek/przekazów po terminie odbioru
    pobierane są opłaty zgodnie z cennikiem. Obecnie wynoszą one - za
    przechowywanie:
    1) przesyłki listowej - za każdy dzień 0,30 zł,
    2) przesyłki traktowanej jako przesyłka z zadeklarowaną wartością - za każdy
    dzień 0,50 zł,
    3) paczki pocztowej - za każdy dzień 1,40 zł,
    4) przekazu pocztowego - za każdy dzień 0,40 zł.

    (Termin odbioru przesyłek wynosi 14 dni kalendarzowych. Wyjątek stanowią
    paczki zawierające żywe zwierzęta i rośliny, pszczoły lub pisklęta ptactwa
    domowego oraz próbki z mlekiem, a także rzeczy o krótkim okresie trwałości,
    dla których termin odbioru wynosi 48 godzin i które nie podlegają żądaniu
    przechowywania)