    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skreslenie z listy studentow
    Date: Sun, 19 Nov 2006 10:43:40 -0600
    <ejdn12$js6$1@inews.gazeta.pl> <op.ti1zsco1qp8xdp@arabkadarab>
    <eji4tq$m19$2@inews.gazeta.pl> <op.ti4ddzmfg9gkh2@arabkadarab>
    <ejl6cd$t2r$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@h...googlegroups.com>
    <1...@j...googlegroups.com>
    <ejpong$jqe$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@h...googlegroups.com>

    <t...@g...pl> wrote in message
    news:1163947223.664135.278550@h48g2000cwc.googlegrou
    ps.com...

    > J.M Rektor Akademii Pedagogiki Specjalnej
    >w Warszawie
    >Prof. dr hab. Adam Frączek
    >Odwołanie
    >Niniejszym odwołuję się od decyzji Dziekana Wydziału Nauk
    >Pedagogicznych dr hab., prof. APS Janusza
    >Gęsickiego z dnia 3 listopada 2006 roku o skreśleniu z listy
    >studentów. Dziekan Wydziału Nauk Pedagogicznych decyzję o
    >skreśleniu mnie z listy studentów uzasadnił moimi niedostatecznymi
    >wynikami w nauce.

    OK

    > W związku z tym nie zgadzam się z decyzją Dziekana.

    Powyższe zdanie skreśl.

> [...]
    >i chorym dziadkiem, nad którym mimo swojej niepełnosprawności muszę
    >sprawować opiekę. Od września znajduję się pod opieką Centrum
    >Psychoterapii w Warszawie gdzie uczęszczam na terapię. Przez długi
    >czas nie byłam w stanie podjąć żadnej aktywności związanej z
    >życiem codziennym. Jestem osobą niepełnosprawną od urodzenia.
    >Choruję na dziecięce porażenie mózgowe, które sprawia, że
    >zdecydowanie trudniej odnaleźć mi się w wielu sprawach, mimo iż,
    >uważam swoje różne osiągnięcia za sukces. Obecnie biorę udział w
    >seminarium magisterskim u Pani prof. Barbary Smolińskiej - Theiss.

    OK.
    Dalej bym trochę przeredagował.

    Bardzo zależy mi na ukończeniu tego kierunku, który pomoże mi w moim życiu
    Studiuję już na IV roku i muszę obiektywnie stwierdzić, iż
    kierunek moich studiów godzi moją chorobę z zainteresowaniami,
    pozwala mi na dalszy rozwój oraz daje cel w życiu.
    Zdaję sobie sprawę, że z powodu choroby moje postępy w nauce są słabsze niż
    pozostałych studentów,
    ale jednocześnie z semestru na semestr otrzymuję pozytywne zaliczenia
    przedmiotów.
    Wydłużenie toku studiów pozwoli mi na ukończenie ich w rozsądnym terminie
    z rozsądną wiedzą uzyskaną przez ze mnie na Pana Uczelni.

    Dana mi szansa pozwoli mi na realizację moich pasji na miarę
    możliwości oraz ułatwi mi start w dorosłym i tak wystarczająco trudnym
    życiu.
    Proszę o zrozumienie i pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

    Z poważaniem,

    ------------------------------
    ok, powodzenia.
    wszystko zależy od tego czy jest to twoje pierwsze niepowodzenie, czy to już
    po raz kolejny jesteś przeciągana z semestru na semestr.
    O ile do tej pory radziłaś sobie jakoś rozsądnie z zaliczeniami i po raz
    pierwszy z powodu niezaliczenia iluś tam godzin dziekan skreślił cię z listy
    studentów to sądzę, że rektor powinien się zgodzić o ile nie jest świnią.
    Dołączyłbym indeks i jakieś zaświadczenie z tego Centrum Psychoterapii że
    jesteś tam leczona.
    Trochę za późno na załatwianie tego, ale trzeba było wczesniej o tym
    pomysleć i wziąć jakieś zaświadczenie od lekarza specjalnie dla rektora, że
    jesteś tam leczona, że leczenie rokuje poprawę lub wyleczenie.
    Teraz dołącz cokolwiek, żeby Rektor miał dokument, że sobie tego nie
    wymyśliłaś.