  • Data: 2003-07-28 20:46:45
    Temat: Re: skradzione dokumenty...?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Mnie w analogicznej sytuacji poinformowano na komnedzie na którą się
    | zgłosiłam, że zgłosznienie powinno być w komisariacie właściwym dla
    miejsca
    | zdarzenia.

    Przykro mi, ale to nie była informacja ale dezinformacja. Zgłoszenie
    przestępstwa można złożyć w dowolnej jednostce Policji w kraju. Złożenie jej
    w miejscu zdarzenia przyspiesza jedynie czynności, ale dla pokrzywdzonego ma
    sens jednie, gdy coś to może zmienić. Czyli na przykład, gdy jest
    podejrzenie, gdzie są dokumenty i można dokonać przeszukania. jeśli to ma
    być pro forma, to zgłosić można gdziekolwiek.