    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Date: Mon, 10 Oct 2005 01:52:35 +0200

    W wiadomości news:bb169$43494d55$3eb34ca4$9170@news.chello.pl Tiger
    <c...@c...pl> pisze:

    > Nikomu nie powinno byc wstyd. Bo niestety taka jest praktyka
    > polaczkowatych marketoidow, ze odcinaja sie od odpowiedzialnosci i
    > jedyna osoba, z ktora masz kontakt jako klient, jest niekompetentny
    > pracownik najnizszego szczebla. Z kierownikiem nie bedziesz mogl nawet
    > sie przywitac. Dlatego stosowanie takich metod protestu, jak blokowanie
    > kasy, czy pieprzniecie sloikami z dzemem o posadzke jest jedyna
    > dostepna klientowi forma protestu przeciwko nieuczciwosci sprzedawcy,
    > ktorym nie jest kasjer, tylko firma, wraz z kasjerami, jako
> [...]
    Pozostawiłem całość cytatu - za co sorry - gdyż wypowiedź Tigera uważam za
    słuszną merytorycznie in extenso, a przede wszystkim co do zasady, którą
    wywodzi.
    Rozumiem przymus ekonomiczny, ale stać się psem (nie obrażając psów, of
    course) warczącym za grosze na współbraci to hańba nie do zmazania.
    A z innej beczki - obowiązuje nie cena z półki, ale cena umieszczona
    bezpośrednio na towarze. Jesli towar jest ometkowany (ma cenę "na sobie") to
    jest to cena obowiązująca bez względu na to co wybije kasa, co jest na półce
    itp.

    Jotte