eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep - niezgodność ceny na półce i w kasieRe: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Date: Mon, 10 Oct 2005 01:52:35 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 34
    Message-ID: <dicagn$22b$1@news.dialog.net.pl>
    References: <s...@d...dom.pl>
    <dibh44$nc$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@g...pl>
    <dibhq4$nc$4@atlantis.news.tpi.pl>
    <bb169$43494d55$3eb34ca4$9170@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-1246.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1128901976 2123 217.30.134.230 (9 Oct 2005 23:52:56 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Oct 2005 23:52:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:333655
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości news:bb169$43494d55$3eb34ca4$9170@news.chello.pl Tiger
    <c...@c...pl> pisze:

    >> W sumie zrobiłeś tylko przykrość pracownikowi supermarketu (kasjerowi),
    >> który nie jest za to odpowiedzialny. Nie wstyd ci?
    > Nikomu nie powinno byc wstyd. Bo niestety taka jest praktyka
    > polaczkowatych marketoidow, ze odcinaja sie od odpowiedzialnosci i
    > jedyna osoba, z ktora masz kontakt jako klient, jest niekompetentny
    > pracownik najnizszego szczebla. Z kierownikiem nie bedziesz mogl nawet
    > sie przywitac. Dlatego stosowanie takich metod protestu, jak blokowanie
    > kasy, czy pieprzniecie sloikami z dzemem o posadzke jest jedyna
    > dostepna klientowi forma protestu przeciwko nieuczciwosci sprzedawcy,
    > ktorym nie jest kasjer, tylko firma, wraz z kasjerami, jako
    > pracownikami. Skoro kasjer zatrudnil sie w nieuczciwej firmie, to niech
    > ma swiadomosc, ze na nim beda sie klienci wyzywac za nieuczciwosc
    > pracodawcy. Jezeli mu to nie odpowiada - sa odpowiednie organa, ktore
    > moze wykorzystac, aby nie doswiadczac nienormalnych warunkow pracy
    > przez nieuczciwosc chlebodawcy. Dopoki tego polaczki nie zmienia...
    > albo ze strony marketoidow, albo ze strony pracownikow - klient bedzie
    > mogl protestowac tylko w jeden sposob. I nie ma prawa byc mu wstyd.
    Pozostawiłem całość cytatu - za co sorry - gdyż wypowiedź Tigera uważam za
    słuszną merytorycznie in extenso, a przede wszystkim co do zasady, którą
    wywodzi.
    Rozumiem przymus ekonomiczny, ale stać się psem (nie obrażając psów, of
    course) warczącym za grosze na współbraci to hańba nie do zmazania.
    A z innej beczki - obowiązuje nie cena z półki, ale cena umieszczona
    bezpośrednio na towarze. Jesli towar jest ometkowany (ma cenę "na sobie") to
    jest to cena obowiązująca bez względu na to co wybije kasa, co jest na półce
    itp.

    --
    Pozdrawiam
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1