eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke? › Re: sklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep internetowy a wysylka - czy musze odebrac paczke?
    Date: Wed, 5 Dec 2007 08:34:18 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 32
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <a...@z...router>
    References: <fj3t7i$qkt$1@achot.icm.edu.pl> <fj4m79$56o$1@inews.gazeta.pl>
    <fj4ms2$t7$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1196815505 9821 218.186.227.152 (5 Dec 2007 00:45:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Dec 2007 00:45:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:501516
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 04.12.2007 Marx <m...@g...com> napisał/a:
    >> Wez pod uwage, ze nie wycofujesz sie z umowy z poczta, tylko z umowy ze
    >> sklepem, ktora zawarles. I to nawet nie w trybie ustawowym (te slynne 10
    >> dni),
    >> bo nieodebranie paczki zdaje sie nie spelnia kryteriow ustawowych (brak
    >> "stosownego oswiadczenia na pismie").

    MZ możesz odstąpić od tej umowy składając stosowne oświadczenie nawet na
    tym etapie. Warunkiem jest złożenie takiego oświadczenia w określonym
    terminie a fakt, że nie otrzymania towaru nie skutkuje MZ nieważnością
    tego terminu (w końcu nawet nie zaczął biec). Oczywiście musisz liczyc się
    z koniecznością pokrycia kosztów przesyłki, ale tu zapłacisz chyba tylko
    raz.

    > Dokladnie, i tutaj sie rodzi problem.
    > Niby nie mozna wycofac sie z umowy, podajac jako powod niedotrzymanie
    > terminu, jesli takowego nie bylo. To poczta zawinila nie sklep.
    > Nie wiem naprawde, co mam w tej sytuacji zrobic...

    Albo jw. albo odebrać, sprawdzić, jeśli wszystko ok, zatrzymać i się
    cieszyć. Jeśli nie ok zwrócić ("10 dni") i ponieść koszty przesyłki lub
    reklamować z tyt. niezgodności i nie ponosić żadnych kosztów poza własnym
    czasem i dyskomfortem.

    > Należałoby w tej sprawie złożyć nowe zam. a tamto będziemy reklamować na
    > poczcie polskiej.

    I tez nie dojdzie na czas a będziesz miał już na głowie nie jedną a dwie
    umowy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1