    From: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: siec osiedlowa/ czyn spoleczny
    Date: Thu, 22 Aug 2002 03:34:10 +0200

    > Nie, RACZEJ tego nie odzyskacie- i w sumie dobrze.
    > Wystarczy, ze koles powie iz ma "FUNDUSZ REMONTOWY".

    A to chyba z takiego funduszu musi sie wytlumaczyc ??
    Nie mowiac o tym, ze w umowie i regulaminie nie ma wzmianki o funduszu
    remontowym a wszystkie skladniki czyli huby, switche itp. naleza
    do osob ktore je zakupily a nie tylko do tej jednej osoby.

    > I chyba wystarczy dopisac to do umow- zaloze sie, ze w regulaminie jest to
    > nazwane jako STOWARZYSZENIE. a w stowarzyszeniu.... Hmm, poczytaj na ten
    > temat!

    Nie - nie ma nic o stowarzyszeniu - jest tylko ze jest to czyn spoleczny i,
    ze
    wszyscy brali udzial przy tworzeniu tego projektu.

    > Niewatpliwie- ale..
    > Pomysl sobie tak: burza, pada switch. Teraz nie ma od 8 do ilus tam osob
    > sieci. Przez jednego switcha. Trzeba zebrac pieniadze. NA JUZ!!!!

    <ciach>

    ale to nie o to chodzi. Jasne, ze cos takiego moze sie stac. Ale nie bede
    stal z boku jak koles mi zasuwa tekstem "a gowno cie k.... to obchodzi co
    sie dzieje z pieniedzmi". Jezeli nawet zostaja takie pieniadze to IMHO
    powinny byc udostepnione informacje dla wszystkich uzytkownikow
    ile tej kasy jest i na jakie naprawy/upgraty sa przeznaczne.

    Zrszta o czym my tu mowimy, skoro ostatnio byla awaria jakiegos huba
    i przez pol miesiaca nie bylo komu i za co tego naprawic - wiec gdzie
    ta kasa na naprawy niby? I tak sami uzytkownicy naprawiaja
    takie rzeczy z wlasnych funduszy i we welasnym zakresie.
    Koles tylko placi za lacze i to jest jego zadaniem!

    > Hmm, WSZYTSKO MI SIE NALEZY ZA DARMO!!!

    tego nie powiedzialem :)

    > Moim zdaniem, moze sie tylko tlumaczyc przed (!!) US.

    no to juz cos.

    Po prostu chodzi mi o to jak na nim wymusic, zeby wszyscy wiedzieli
    co sie dzieje z ta kasa.

    Pozdrawiam
    Dan