  • Data: 2003-08-29 01:32:52
    Temat: Re: sfalszowana legitymacja
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <6Cq3b.126166$gX4.1392772@news.chello.at>, SzerszeN wrote:
    > Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    > a ty swiadomie ignorujesz kontekst tematu
    > czepiasz sie mediow ze naglasniaja sprawe, swiadomie olewajac to dlaczego to
    > robia, a robia to z powodow przezemnie opisanych, ktore raczyles swiadomie
    > pominac

    Fakt nie zmienia faktu, że robią z oszusta bohatera. Jak dla mnie
    działanie wysoce szkodliwe. Ciekawe czy potrafisz przytoczyć jakieś
    statystyki, ile strat ponosi państwo przez takich różnych drobnych
    kombinatorów i ilu z nich, pozostając w poczuciu bezkarności od samego
    początku, zaczyna od takich właśnie spraw, a kończy na aferach które z
    kolei mocno Ciebie irytują.
    W Polsce istnieje szeroka akceptacja społeczna dla tego typu zachowań i to
    jest głównym problemem. Trudno się dziwić że afera goni afere, jeśli
    oszukiwanie własnego państwa przez kombinacje podatkowe, podrabianie
    legitymacji, olewanie płacenia rozmaitych mandatów, i podobne dziesiątki
    spraw nie tylko jest akceptowane, ale wręcz jest chyba dla większości
    jakimś synonimem zaradności życiowej. To jest chore, a nie, ze wymiar
    sprawiedliwości nie radzi sobie z setkami takich afer o częstokrość
    potężnym stopniu komplikacji.
    A cały wydźwięk nagonki Wyborczej jest dokładnie po linii tej społecznej
    choroby bo sprowadza się w sumie do stwierdzenia: Biedaczek, nic nie
    zrobił, a zamkneli go z brzydkimi kryminalistami.

    --
    Marcin