  • Data: 2003-12-21 23:36:42
    Temat: Re: serwis www o firmach itp
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dziki" <:) dziki@tkdami.net> napisał w wiadomości
    news:bs5446$p1f$1@charlie.news.tkdami.net...
    > Witam. Wraz z kilkoma osobami tworzymy od niedawna serwis na
    > www.radiofonia-serwis.4.pl .Bedziemy w nim zamieszczac np info (tylko
    Radom)
    > o nieswierzym towaze w sklepach czy np w marketach oraz np info o danej
    > usludze zle wykonanej przez jakas firme. Ale zupelnie nie znamy sie na
    > prawie czy to legalne w Polsce lub w jaki sposob pisac czy jakich danych
    nie
    > ujawniac zeby sie tego nikt nie czepial. Bardzo prosze o jakies info od
    Was
    > gdyz poprostu niewiem jak to jest jestem w tym temacie bardziej niz
    zielony.
    > Pozdrawiam serdecznie i z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi czesc

    jako dziennikarze powinniscie wiedziec kiedy mozecie napisac o poznanych
    faktach a kiedy nie.
    prawo prasowe chyba mieliscie na studiach?
    Boze.....moj Radom upada

    Art. 6. 1. Prasa jest zobowiązana do prawdziwego przedstawiania omawianych
    zjawisk.

    a Waszym przypadku musicie szczegolnie pamietac o
    "Dziennikarzowi nie wolno prowadzić ukrytej działalności reklamowej wiążącej
    się z uzyskaniem korzyści majątkowej bądź osobistej od osoby lub jednostki
    organizacyjnej zainteresowanej reklamą. "