eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoserwis nie chce uwzglednic reklamacji › Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: serwis nie chce uwzglednic reklamacji
    Date: Thu, 31 May 2012 22:19:58 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 20
    Message-ID: <jq8jph$dae$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jq7fmm$sk4$1@inews.gazeta.pl> <jq7oqt$344$1@node2.news.atman.pl>
    <jq7qfr$s3o$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: twitek4@no_spam.gazeta.pl
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338495601 13646 85.198.212.230 (31 May 2012 20:20:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 May 2012 20:20:01 +0000 (UTC)
    X-User: twitek4
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    SUSE/3.1.11 Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <jq7qfr$s3o$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704456
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31.05.2012 15:08, Robert G pisze:

    > Najgorsze jest to, że ten serwis żarty sobie robi - na gwarancji jest
    > jak byk napisane, że koszty demontażu i przesyłki do punktu serwisowego
    > ponosi klient...

    no to się ciesz że nie sprzedajesz artykułów które klient mogłby wywieść
    do Australii. Musiałbyś mu zapewnić transport na własny koszt.

    > Jak dla mnie to chore, przecież odkurzacz centralny jest urządzeniem
    > stacjonarnym, a posiadanie przez firmę elektrolux tylko jednego serwisu
    > w całej Polsce to kpina jest...

    Przykładem jak łatwo znaleźć jelenia który kupi produkt nie martwiąc się
    o resztę. Taki jeleń również nie zna swoich praw i korzysta z
    gwarancji. Nie wie gdzie jest biuro Rzecznika praw konsumentów i żaden
    inny serwis, nieautoryzowany, który naprawi, i jednoznacznie określi co
    było przyczyną. Sądy za zwyczaj stoją po stronie klienta.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1