  • Data: 2005-12-09 17:55:24
    Temat: Re: serwis internetowy, zyski, podatki
    Od: "Kamil" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szyderca <p...@d...net> napisał(a):

    > Przypadku USA nNie ma znaczenia na kogo. To nawet troche gorzej, bo nie
    > mozesz zrobic odpisow od dochodow.
    >
    > Podatek od dochodow zaplacic musisz federalny i lokalny. Stanowy, a
    > jezeli w takim New York City, to i nawet miejski.
    >
    > Jest kwestia czasu kiedy wezma sie za biznesy internetowe. eBay jest
    > wlasnie na celowniku za niezbieranie podatkow od sprzedazy.
    >
    > Mozesz miec dodatkowe problemy z praniem pieniedzy, za to konto w
    > Singapurze.
    >
    > Wejdz na http://www.irs.gov i poszukaj jak te sprawe uregulowac bez
    > wychodzenia dalej niz do skrzynki pocztowej.

    Czyli z tego wynika, że podpada to pod prawo podatkowe USA.

    W takim razie sensowne pytanie pozostaje nadal: gdzie się przenieść z
    hostingiem (bo rozumiem, że fakt składowania danych i świadczenia usług
    internetowych jest tu decydujący), aby nie było podatkowego zawracania głowy.
    Może jakieś raje podatkowe typu wyspa Man, czy Bahamy? Tam chyba za prywatną
    stronę WWW, na której przy okazji ktoś zarabia nikt nie będzie chciał
    podatków? A może właśnie Singapur...? Jeśli ktoś wie co i jak to proszę o
    kontakt e-mail. Za poddanie mi dobrego rozwiązania - tak żebym nie musiał
    płacić i nikt mi nie zawracał głowy - mogę nawet zapłacić.