  • Data: 2006-11-03 18:11:09
    Temat: Re: separacja a rozwod
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > argument zony dlaczego separacja a nie rozwod - bo jestem katoliczka i nie
    > moge ci dac rozwodu
    > oczywiscie chce natychmiastowej separacji
    > nie ma sznas na bycie razem [to nie jest kaprys tylko przemyslana decyzja
    > po analizie tego zwiazku]
    > co nie zmienia faktu ze narazie wyklucza rozwod ze wzgledu na wspomniany
    > wyzej argument

    Więc jeśli istnieją przesłanki do orzeczenia rozwodu, to jest trwały i
    zupełny rozkład pożycia małżeńskiego, to co do zasady (z ograniczeniami o
    których pisałem wcześniej), jeśli zgłosisz żądanie orzeczenia rozwodu, sąd
    powinien go orzec. Poglądy Twojej żony nie mają w sprawie żadnego znaczenia.

    Marcin.