    From: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sasiedztwo
    Date: Tue, 9 May 2006 14:13:18 +0200

    Paweł <b...@m...com> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko co to ma do właściciela sklepu? Dopóki sprzedaje alkohol
    > pełnoletnim?

    Ano ma, jest sobie ustawa o wychowaniu w trzeźwości, a w niej takie coś:

    10. Zezwolenie, o którym mowa w ust. 1, organ zezwalający cofa w przypadku:

    (..)

    3) powtarzającego się co najmniej dwukrotnie w okresie 6 miesięcy, w miejscu
    sprzedaży lub najbliższej okolicy, zakłócania porządku publicznego w związku
    ze sprzedażą napojów alkoholowych przez dany punkt sprzedaży, gdy prowadzący
    ten punkt nie powiadamia organów powołanych do ochrony porządku publicznego,

    Picie na ulicy, to jest zakłócanie porządku.

    Groga jest więc dość prosta, przynajmniej teoretycznie

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide