  • Data: 2004-09-25 12:54:28
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież pedofil też zakłócił spokój twojego dziecka. Zaczepił je, tak
    jak
    > staruszki zaczepiają innych.

    nadal do dupy, porownujesz probe sciagniecia dzieciaka do piwnicy w celu
    "wybzykania"
    do szturchniecia staruszki, sorry ale EOT

    > Więc zostałbyś skazany, a Martynką nie miałby się kto opiekować.
    Znaleźliby
    > się ludzie, którzy wmówiliby jej, że to wszystko jest jej winą i
    Martynka
    > miałaby poważne problemy psychiczne.

    jak sie robi to sie robi z glowa po pierwsze a jak juz to skazany na
    bardzo krotko,
    w takiej sytuacji kazdy jeden psycholog by wyciagnal z wiezeinia.

    Ostatnio masz na tvnie REALITY policyjne. Byla sytuacja ze ze matka jednej
    dziewczyny
    krecila z facetem z ktorym ona slub brala (corka).
    Corka zabila tego faceta.
    Dostala cos w zawieszeniu.
    Jak juz chcesz oceniac tro patrz na sytuacje, nie mozesz porownywac,
    zaicia pobicia kogos takiego (przy takich propozycjach) np do zabicia
    pobicia staruszki na przystanku

    > Alternatywa: Zgłosić sprawę na Policji. Martynka nauczyłaby się, że
    istnieje
    > w tym kraju Policja, a ty opiekowałbyś się nią dalej.

    no i co policja by zrobila powiedz mi, powiesz pewnie nie wiem bo nie
    jestem policjantem,
    ja tez nie jestem ale powiem, gowno.

    P.