  • Data: 2006-07-28 07:32:51
    Temat: Re: sarna na drodze i skutki kolizji.
    Od: "earl" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    petec napisał(a):
    > Użytkownik "Robert" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie szukam jelenia do wyplaty tylko badam czy taka mozliwosc istnieje.
    > jezeli istnieje a ja o tym nie bede wiedzial to popelniam powazny blad. wiem
    > ze szanse sa marne, ale cos na ten temat slyszalem ze komus zwracali wiec
    > dopytuje sie na grupie na ktorej ktos moze udzielic mi odpowiedzi na to
    > pytanie. dzieki za oswiecenie ze mam problem.
    > tak poza tematem pare slow na temat kultury osobistej.
    > mam 30 lat i prawko od 18 lat. swoje impertynencje mozesz kierowac do
> [...]

    WIĘC odszkodowanie od zarządcy drogi NIEMOZLIWE do uzyskania [mówię
    jako praktyk ;-))] jeżeli był znak A18b - powinieneś był uważać i
    nie ma winy zarządcy, jeżeli nie było to znaczy że nie ma tam
    szlaków wędrówek dzikich zwierząt i ustawianie znaku A18 b nie
    było konieczne wiec też nie ma żadnych zaniedbań ze strony
    zarządców drogi :-]
    żaden inne obowiązki w tym zakresie na zarządcy drogi nie ciążą
    więc trudno wskazac jakieś inne zaniedbania

    po prostu nieszczęsliwy zbieg okoliczności, a nie wypadek z winy
    zarządcy drogi, więc nie może ponosić odpowiedzialności