  • Data: 2006-07-27 08:11:07
    Temat: Re: sarna na drodze i skutki kolizji.
    Od: "petec" <p...@s...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ea9psu$66o$1@inews.gazeta.pl...
    > Oczywiscie, i nie raz wyskoczyl lis, locha z warhlakami, kot, pies,
    > dziecko, pijany przechodzien, baba zza autobusu, policjant zza krzaka,
    > rowerzysta z chodnika, dziecior za pilka, taksowkarz z postoju,
    > prostytutka z pobocza, dresiarz w bmw na czerwonym, otumaniona mocherowa
    > banda po mszy, dziad z wozkiem ze zlomem a nawet betonowy smietnik na pasy
    > na przejsciu dla pieszych*. To takie trudne do przewidzenia ze to sie moze
    > zdarzyc na drodze?
    >
    > Zaczynasz mnie wkurzac, ile ty masz lat, 18? Prawko masz od czerwca?
> [...]

    nie szukam jelenia do wyplaty tylko badam czy taka mozliwosc istnieje.
    jezeli istnieje a ja o tym nie bede wiedzial to popelniam powazny blad. wiem
    ze szanse sa marne, ale cos na ten temat slyszalem ze komus zwracali wiec
    dopytuje sie na grupie na ktorej ktos moze udzielic mi odpowiedzi na to
    pytanie. dzieki za oswiecenie ze mam problem.
    tak poza tematem pare slow na temat kultury osobistej.
    mam 30 lat i prawko od 18 lat. swoje impertynencje mozesz kierowac do
    kolegow, zony, dzieci a nie osoby ktorej nie znasz. co do EOT - nie musisz
    wiecej pisac w tym watku, twoja sprawa, co do KFa - SE mnie dopisz do
    filterka, mam to w nosie :-)