  • Data: 2006-07-27 07:25:23
    Temat: Re: sarna na drodze i skutki kolizji.
    Od: Robert <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    petec wrote:

    > Uzytkownik "Robert" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > rozumiem ze Ty jadac po terenie zabudowanym - np. swoim miescie jestes
    > przygotowany ze np niedzwiedz znienacka wyskoczy z przydroznych krzaków.

    Oczywiscie, i nie raz wyskoczyl lis, locha z warhlakami, kot, pies,
    dziecko, pijany przechodzien, baba zza autobusu, policjant zza krzaka,
    rowerzysta z chodnika, dziecior za pilka, taksowkarz z postoju,
    prostytutka z pobocza, dresiarz w bmw na czerwonym, otumaniona mocherowa
    banda po mszy, dziad z wozkiem ze zlomem a nawet betonowy smietnik na
    pasy na przejsciu dla pieszych*. To takie trudne do przewidzenia ze to
    sie moze zdarzyc na drodze?

    Zaczynasz mnie wkurzac, ile ty masz lat, 18? Prawko masz od czerwca?
    Pierdzielnales dzikiego zwierzaka, rozpirzyles samochod i szukasz
    jelenia ktory Ci za to zaplaci i wezmie odpowiedzialnoc zebys nie dostal
    lania od ojca ktoremu podebrales samochod. Przyjmij do wiadomosci MASZ
    PROBLEM.
    Musisz SE naprawic auto.

    definitywny EOT, jeszcze chwila i czeka cie KF.

    R.

    PS: * = te wszystkie rzeczy zdarzyly sie naprawde, nie sa fikcja
    literacka, choc niektore nazwy osob zostaly celowo zmienione.
    pozdrawiam wszystkich