  • Data: 2006-07-26 12:46:30
    Temat: Re: sarna na drodze i skutki kolizji.
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A mi sie osobiscie wydaje (podkreslam WYDAJE), ze odpowiedzialny jest
    wlasciciel drogi - podobnie jak w przypadku dziury na jezdni, ktora
    nie jest
    oznakowana. Skoro znak ostrzegawczy jest postawiony dalej, to w tym
    miejscu
    w ktorym jechales nie musiales, teoretycznie, spodziewac sie, w tym
    przypadku, sarny. Mam tylko nadzieje, że masz odpowiednią ilość
    świadków i
    dowody na to że to było te 200 metrów przed znakiem....
    Ja bym uderzał w ten sposób :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    Rozumiem intencje intencje "peteca" i jego rozgoryczenie poniesioną
    stratą, ale napisz jakie zaniedbanie zarzuciłbyś właścicielowi rogi ? A
    gdyby zamiast sarny napatoczył się duży bezpański pies ? Sadzę, że
    "petec" nic tu nie wskóra, chociaż może spróbować. Pzdr.