  • Data: 2007-09-11 05:10:20
    Temat: Re: samowola budowlana a prąd
    Od: "JanKo" <b...@m...inv> szukaj wiadomości tego autora

    Gosia*30 nadaje:
    > W energetyce kazali mu przyniesc jakies zaswiadczenie z UG
    > tamtejszego, a tam powiedzieli mu, ze nie moga mu wydac takiego, bo to
    > samowowla budowlana.

    Zgaduję że tego domku nie ma na mapkach? Z doświadczenia wiem że jeśli
    geodeta naniesie ten domek na mapy to Energetyka, mając taką podkładkę,
    więcej już nic nie chce od Gminy. Z jednej strony "domków nie
    przytwierdzonych do podłoża" nie pokazuje się na mapach ;-) ale geodeta
    mierzy to o co prosi klient więc nie powinno być problemu. Innym
    sposobem jest założenie przyłącza do studni, niby do zasilania
    hydroforu, w celu podlewania ogródka... Zapytaj jakiegoś miejscowego
    projektanta-elektryka, on będzie znał wszelkie niuanse a prawdopodobnie
    i tak będzie potrzebny do zaprojektowania tego przyłącza.