  • Data: 2005-06-23 13:50:17
    Temat: Re: samochód zastępczy z OC sprawcy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dobi wrote:
    > Witam!
    > Czy aby pokryć koszy wynajmu samochodu zastępczego z OC sprawcy trzeba
    > koniecznie
    > prowadzić działalność gospodarczą?

    Nie.
    Masz prawo do samochodu zastepczego, tylko strasznie ciężko o niego
    wywalczyć.
    Ja bym im wyslal pismo, w którm napisalbym, że jedynym srodkiem
    transporu o porównywalnym czasie dojazdu jest taksówka i że do czasu
    naprawy samochodu będziesz korzystał z taksówki, a potem upomnisz się o
    zwrot kasy.
    Takie sprawy były już wygrane w sądzie.
    Jak masz kasę i zdrowe nerwy to możesz próbować.