    From: "SJS" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "samobójstwo" i kamery
    Date: Wed, 21 Jan 2009 19:29:07 +0100

    > AFAIK były już spory (na grupie) spowodowane tym, że z rzadka
    > przynajmniej *były* (nie wiem, czy są nadal) nakazy lub zakazy
    > wynikające z norm.
    > Ktoś wie, czy w (dzisiejszych) przepisach spotyka się jeszcze
    > odesłania do norm?

    tak, w ochronie obiektów typu muzea, banki, wojskowe i państwowe obiekty
    w Ustawach moga być odniesienia do Polskich Norm jeśli sa przetłumaczone na
    język polski
    a to mogą byc polskie normy - w innym języku niz polski?
    po wejściu do Unii przyjeliśmy zobowiązania ujednolicenia naszych norm z
    unijnymi
    jednym słowem może być coś takiego, że w normie przetłumaczono na język
    polski tylko pierwsza stronę a reszta jest po angielsku
    czyli formalnie norma jest ale jej nie ma dla Ustaw
    powoduje to, że funkcjonują i sa powoływane w Ustawach normy z przed 10-15
    lat /polskie/ a normy unijne są ale ich nie ma
    SJS