  • Data: 2011-06-23 22:08:43
    Temat: Re: sadowy nakaz zaplaty zaleglego czynszu
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikt nie zapytal, a IMO sprawa jest ważna: czy w tych przelewach było
    > WYRAŹNIE wskazane ZA JAKI OKRES jest ta zapłata?
    >
    > Jeśli tak, to oczywiście starsze sprawy są przedawnione.
    >
    > Jeśli nie... to jak się obronić przed 451 KC, zakładając iż
    > zarządca w treści powiadomienia gdzieś przemycił info że
    > poprzednie wpłaty zaliczał na "stary dług"?
    > Znaczy w takiej wersji, że twierdzi iż dług z 1995 pokrył
    > z wpłat dokonanych w 1996, w ten sposób był dług za 1996
    > który pokrył z wpłat dokonanych w 1997...
    > Zwracam uwagę na słówko "w" a nie "za"! - jeśli na dowodach
> [...]

    :) o... wreszcie konkrety :)
    od XII.2006 starałam się w tytule wpłaty wpisywać okres, tym niemniej był to
    TYLKO! okres, bez słówka "za".

    Z ta swoją administracją od lat mam kłopot, ponieważ właśnie tak starali się
    to zrobić aby nie rozliczyć wygranej z nimi sprawy - lata 90-te. a że chamstwo
    straszne, to nie było mowy o jakimkolwiek wyjaśnieniu sprawy - i tak to trwa
    od lat, z tymi samymi ludźmi.
    Osobiście uważam, że teraz mam szanse na ostateczne rozliczenie się z nimi,
    ale nie mogę już wyciągać ani tej starej sprawy sądowej ani tego 'ichniego'
    księgowania. Stąd czuję przez skórę ;) że muszę ten sprzeciw przygotować z głową.
    :) b.