  • Data: 2007-08-20 21:28:50
    Temat: Re: sądowny nakaz zapłaty
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To byłby chyba ewenement na całą apelację - dostać nakaz zapłaty i...
    > wygrać nie wnosząc zarzutów/sprzeciwu :) Próbowałeś chociaż sie odwoływać?
    >
    > Odnośnie Twojego pytania: nie masz racji, wierzyciel może żądać
    > spłaty od razu i spłata w ratach nie wstrzymuje egzekucji komorniczej.
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiusz
    > www.liwiusz.republika.pl
    To najlepiej żeby komornik te zniszczone rzeczy zajął. A tak przy okazji. Jak
    można dać sądowy nakaz zapłaty jak nie ma obowiązku posiadania pieniędzy. Nie ma
    również obowiązku posiadania samochodu, domu itp. I jak wyegzekwować taki nakaz
    jak w dodatku można być pozbawionym meldunku przez sąd. Logiki zero w takim
    nakazie zapłaty. Aż się prosi żeby nie zapłacić. Tomek