  • Data: 2003-05-30 13:00:18
    Temat: Re: sadownictwo administracyjne
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > jakiś test o administracji rozwiązujesz?
    > Kolegium Kompetencyjne przy SN - art.190 i nast. kpa
    >
    > KG

    Dziekuje.
    Widzialem, ze KK, ale cos mi sie ubzduralo, ze to rozwiazanie uchylily
    przepisy wprowadzajace nowy ustroj sadow administracyjnych.

    Jakos mam problem z ogarniciem tej reformy. Skoro zostaja SKO, to na ich bazie
    nie tworzy sie jednak wojew. sadow adm.? Taa...
    Czyli teraz procedura moze wygladac np. tak.

    1.decyzja samorzadowa, zadania wlasne --zaskarzona
    2.trafia do SKO, zaskrzona
    3.trafia do Wojew Sadu adm. - zaskarzona
    4.trafia do NSA.

    tak jest ok?

    pozdrawiam,
    przepraszam, dawno nie siedzialem w administracyjnym a mam deadline publikacji
    bliski i wszystko mi sie miesza

    pozdrawiam
    mdr