  • Data: 2007-04-26 15:28:01
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: Michał <b...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > niezły hojrak z Ciebie - zmyslnie probujesz obrucic kota ogonem.

    Ma rację, musisz zaakceptować podstawę żądania.

    > Ustosunkuj sie do reszty do gburowatego cynicznego sędziego

    Znałem bardzo dobrze za młodu kilkoro obecnych sędziów. Napiszę tylko
    tak - trzecia władza nie jest mniej skurwiała od pierwszej czy drugiej,
    i nawet nie trzeba wyciągać jakiś spraw korupcyjnych, których niemało.
    Wystarczy, że wyrokują ludzie, którzy przedstawiają poziom moralny
    jednokomórkowca.

    > i do rzekomego
    > zakazu fotografowania akt.

    Polska rzeczywistość. Nie takie rzeczy były przez sędziów mówione a
    nawet spisywane. Sukcesywnie się to środowisko posprząta.

    --
    pzdr