    From: "tom" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąd grodzki dla nieletnich?
    Date: Sat, 30 Nov 2002 00:31:03 +0100

    To ja ci odpowiem tak. Mojego kolege ze studiow zabil gn*j taki sam jak syn
    twojego znajomego.
    Nie byla to 2 nad ranem ale i tak to nie ma wiekszego znaczenia bo
    szkodliwos spoleczna czynu jest albo raczej moze sie bardzo latwo zrobic
    ogromna. A kary zycze mu jak najwyzszej po prostu za głupote.
    Sory ale stare rany dalej bola.
    Co do faktu prawnego - o ile pamietam a bylo to 3 lata temu - to bylo jakos
    tak
    kto prowadzi pojazd bez uprawnien podlega karze chyba do 2 lat pozbawienia
    wolnosci. achyba zaczyna sie od 6 miechow. chyba znajdzie sie w kodeksie -
    polecam prawo.hoga.pl
    Zalez od tego czy sprowadza zagrozenie czy nie itp pierdol.Sprawa trwala
    ponad pol roku (grubo), ale to dzieki temu iz synus mial tatusia co lozyl
    pieniazki. I wymyslal bzdury typu ze to pekla guma w samochodzie i dla tego
    wpadl w poslizg. albo jeszcze jakies tam inne. Z czego ogolnie wszyscy sie
    smiali ale policjanci tez byli chyba oplaceni bo stwarzali problemy. Dodam
    tylko ze koles byl najarany a te osly nic go nie sprawdzily. Grzeszek
    zaniechania.
    Dostal 5 lat w zawiasach. Chwala Bogu chyba jeszcze posiedzi na zdrowie mu.
    Nie wiem jakz faktem wydania prawa jazdy ale cos tam bylo nawet o dozywotnim
    zakazie, ale nie wiem. Natomiast slyszalem gdzies w dalekiej rodzinie o 3
    latach ale co to bylo to najstarsi gorale nie wiedza.
    Pozdrowienia.

    "Przemyslaw Sobierajski" <t...@w...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Niedawno mojego znajomego syna zlapala policja gdy w nocy wzial auto ojca,
    > nie majac jeszcze 'prawka' (16latek), sprawa zostala skierowana przez
    > policje
    > do sądu grodzkiego(rejonowego), jak dlugo moze sie ciagnac taki proces?
    jaka
    > moze byc kara? (byl trzezwy, gdy do tego doszlo, byla 2 nad
    > ranem-co za tym idzie maly ruch na drogach, mala szkodliwosc..) Czy
    > ewentualne przesuniecie egzaminu na prawojazdy o np. kilka lat przez sad
    > jest w tym przypadku mozliwe?
    >
    > --
    > Przemyslaw Sobierajski
    > tel.502844069 gg.546673