  • Data: 2005-07-08 19:53:16
    Temat: Re: sad grodzki - bezprawne wezwanie do wplaty grzywny?
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Popraw mnie jesli zle zrozumialem to co napisales, ale rozumiem że do
    > Sądu złożyłeś sam wniosek o przywrócenie terminu, a zadnego "odwolania
    > od wyroku" nie dołączyłeś do tego wniosku?
    > Bo jeśli tak było jak wyzej napisalem, to Sąd postąpil calkowice
    > prawidlowo: wraz z wnioskiem o przywrocenie terminu nalezy dopelnic
    > czynnosci prawnej. Jeśli tego nie zrobiles to juz teraz jest po
    > sprawie.

    Dla mnie to co napisales jest ciekawe - chodzi o dopelnienie czynnosci
    prawnej.
    Kiedys mialem sprawe przed Sadem Okregowym w Krakowie - w zasadzie jeszcze
    mam .....
    Tez mialem sytuacje ze wnioskowalem o przywrocenie terminu i fatycznie wraz
    z wnioskiem wyslalem odwolanie ....

    Dziwne bylo dla mnie to ze sedzia podczas sprawy pouczyl mnie ze w zwiazku z
    przywroceniem terminu mam zlozyc odwolanie i torche sie sedzia zdziwil kiedy
    powiedzialem ze juz zlowylem :-)

    Przede mna tez na sprawe o przywrocenie terminu wchodzila babka ktora
    zlozyla wniosek ale odwolania nie wiec w rozmowie powiedzialem jej to co
    kolega powyzej .... jak wyszla oznajmila ze sad przywrocil jej termin i
    kazal sporzadzic odwolanie - czyli tak samo jak u mnie .....

    wiec jak to jest z tym przepisem o dopelnienie czynnosci prawnych?

    Inna sprawa jest to ze jesli autor watku nie dopelnil czegos tam to sad
    powinien go o tym poinformowac ewentualnie wezwac do uzupelnienia czyz nie?

    TB