  • Data: 2011-08-04 14:21:04
    Temat: Re: sąd cywilny odbiór pisma
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wskazał taki adres to doręczenie jest skuteczne.
    > Poza tym to jest jego problem i jego wina. Wskazując adres do doręczeń w
    > pracy winien tak to zorganizować, w pracy, by przesyłki do niego docierały.
    > W skrajnym wypadku, tzn. gdy nie mógł wymyślić niczego innego, na czas
    > urlopu winien wskazać adres gdzie będzie odbierał przesyłki. Skoro tego
    > nie zrobił to jest jego wina i nie zasługuje na przywrócenie terminu.

    No to widzę dwa skrajne stanowiska bo jedna osoba mówi, że mogę starać się o
    przywrócenie terminu a druga ż nie mogę.

    Tak na marginesie. Ciekawe jak ktoś zaprosi sasiada na chwile wyjdzie a w między
    czasie przyjdzie listonosz. Nie pytając poda do podpisania list awizowany. Ktoś inny
    odbierze.
    Miejsce bez znaczenia może zdarzyć się to i w pracy i w domu, że osoba trzeba nawet
    nie lokator odbierze list.
    A w pracy hmm praktykatn, sprzątaczka wynajęta przez firmę trzecią.

    Oj coś mi się wydaje Johnson że bajki opowiadasz. Przez weekned przygotuję pismo do
    sadu i wyślę zobaczymy czy mam rację bo ja uważam że muszą przywrócić ponownie
    termin.