    From: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rtv abonament
    Date: Tue, 28 Jun 2005 22:37:12 +0200

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    news:d9sbe1$194p$1@news.mm.pl...
    >W wiadomości: news:d9sbf6$788$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Właśnie wyrejestrowanie tv skutkuje zaprzestaniem opłacania abonamentu
    > rtv. Oglanie tv sat nie zwalnia cię od opłacania tego abonamentu.
    > Paranoja, prawda?
    > Big Jack
    >
    > --
    > //////
    > ( o o) GG: 660675
    > --ooO-( )-Ooo- *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT11*

    w tym kraju jak sie trafi na cos normalnego to mozna mowic o cudzie.
    a pytam sie bo przed ta kretynska kampania na rzecz abonamentu mowili ze co
    drugi polak nie placi abonamentu (czy jaks tak), wiec sobie mysle ze jesli
    ja naprawde ledwo co widze 1 i 2(tvp) i bule wiecej niz za cyfrowa satke, to
    cos jest nie tak. zreszta jak bym mial cyfraka to i tak takiej wiochy jak
    tvp1 czy 2 bym nie ogladal.