    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwod 'w pokoju' - jak najlepiej
    Date: Thu, 18 Sep 2003 15:31:09 +0200

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bkc357$jsf$1@absinth.dialog.net.pl...

    > :) ok. nie rozumiemy sie ...wg.mnie dziecko 2 letnie nie potrafi jeszcze
    > okreslic przy kim chce byc, jedynie wyciaga raczki i kocha mamusie
    > i tatusia

    Owszem, ale tego tematu nie poruszałem ;)

    > no ale glownie chodzi ,ze tu w tym konkretnym przypadku ojciec
    > daje gwarancje z uwagi na to ,ze matka nie ma dochodow i z tego
    > co piszesz "dziecko to dla niej prawdopodobnie zlo konieczne"

    No, nie do końca tak... Że zło konieczne. Lubi dzieciaka i nie chce, żeby mu
    się krzywda stała, ale prywatnie wolałałaby jeszcze nie być matką.

    > ale zwracam uwage ,ze to jest opinia jednej strony w sadzie moze
    > sie okazac ,ze jest inaczej jednak to pokaze czas

    Myślisz, że może on chciałby się jednak 'pozbyć ciężaru'?

    > ...wielu na grupie pisalo o tym jak to na sali zmieniano swoje
    > zeznania tak wiec przygodowana bylabym na rozne ewentualnosci ...

    Raczej on może zmienić - że może w ogóle odciąć kontakt.

    > :) oczywiscie

    Nio :)

    > dodatkowo w pozwie wnosi o zwolnienie od kosztow oczywiscie uzasadniajac

    OK, kapewu.

    > tak

    Dziwne... Ale przyjmuję do wiadomości.

    > mocne slowa mozna delikatniej okreslic stan faktyczny , ze
    > " wiezy laczace malzonkow duchowe, fizyczne ,gospodarcze
    > ulegly zerwaniu " .

    Gospodarcze - nie. Tylko duchowe plus całkowita obojętność fizyczna.

    > Jednak nie zmienia to faktu ,ze na sali padaja rozne niemile slowa z
    > ust ludzi ,ktorzy sie kochali , plodzili dzieci i o zadnym wstrecie nie
    > bylo wtedy mowy :)

    To chyba lepiej to zakończyć szybciej, niż ciągnąć to na siłę dalej?

    [ciach]

    No, to akurat nie mi... Im...