  • Data: 2006-09-11 11:20:55
    Temat: Re: rozwód - od czego zacząć?
    Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

    > Popieram. Dokładnie tak samo jest u mnie :(( Tak stara sie zrobić żona ze
    > mną:(( Zero obiektywnego spojrzenia na zycie. Tylko rozwód i tym jest
    > zainteresowana. Bez spojrzenia na konsekwencje dla dziecka i cały czas pod
    > wpływem teściów wszystko robi:((

    Każdy przypadek jest inny. Mój mąż od dawna słabo interesował się dzieckiem. To
    na mojej głowie był cały dom - męża nic nie obchodziło. Mysłałam, że jak się
    wyprowadzę to chociaż będzie nalegał na w miarę częsty kontakt z - jakby nie
    patrzeć swoim - dzieckiem. A tu nic. Ma "ważniejsze sprawy". Więc to chyba nie
    jest dziwne, że mam dość takiego małżeństwa i chcę sobie ułożyć życie od nowa?

    --
    Pozdrawiam, Aga