  • Data: 2006-09-10 00:08:49
    Temat: Re: rozwód - od czego zacząć?
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:4930.000000e1.45029157@newsgate.onet.pl...

    > Dziękuję bardzo za pomoc!
    > Rozwiązanie wydaje mi się bardzo rozsądne. Niestety, nie potrafię rozgryźć
    > męża
    > i nie wiem czy nie przyjdzie mu na samym końcu głupi pomysł, żeby mi
    > zaszkodzić
    > (albo zabrać prawa do opieki nad dzieckiem). O rozwodzie wspominałam dawno
    > czasem się zgadza, a czasem jak był zdenerwowany to mówił, że mi nie
    > odpuści :(
    > Rozumiem, że składam pismo podobne jak jest w poradniku Rzeczpospolitej do
    > sądu
> [...]

    O! Poznanianka- ziomalka.:)
    Bedziecie mieli rozwod na al.Marcinkowskiego- tam jest Sad Okregowy i tam
    kieruj pismo. Sady rejonowe jak sama nazwa wskazuje sa zrejonizowane- te nie
    sa od rozwodow.:) Rozwodami zajmuje sie instancja wyzej.
    Co do twojego faceta nie bede sie wypowiadal bo to nie temat watku. Co
    uzgodnicie to bedzie - niemniej zawsze mozna ponegocjowac i zawsze mozna
    glupa pokleic i sie popieklic. Jaki poziom intelektualny wypracujecie taki
    bedzie. Pisalem wczesniej- mozna spokojnie i mozna ostro- gdy ostro wezmiesz
    adwokata, on pewnie tez i dacie czadu- pojdziecie w wyniszczajacy konflikt i
    tyle. Nikomu to splendoru i chwaly nie przyniesie.
    Pozdrawiam Maver