  • Data: 2006-07-19 05:19:45
    Temat: Re: rozwód - jakie szanse
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1f27539d86af518198ab42@news.tpi.pl...

    > A ja ci powiem ze kłamie .... kogos znalazła i tyle

    A moze sie jednak mylisz? Kazde małzenstwo przezywa kryzysy. Gdy mija
    pierwsza fascynacja czasami przychodzi refleksja, ze w gruncie rzeczy nic
    Cie z tym drugim czlowiekiem nie laczy. Rozne charaktery, rozne
    zainteresowania. Jak to spiewał Pink Floyd "ja sie zestarzałem, a ty
    ochłodłas". Cywilizowane wyjscie z takiego zwiazku jest dobrym
    rozwiazaniem - bo po co ratowac na sile cos co juz nie istnieje? Zeby za
    kolejne 10 lat obudzic sie z ręką w nocniku, koło partnera, ktorego sie nie
    kocha, a z ktorym sie zostalo z wygody/dla dobra dziecka?

    Z tym dobrem dziecka to tez zreszta naciagana sprawa. Dla dziecka wazniejsze
    jest dorastanie w spokojnej, kochajacej sie rodzinie, a nie z dwójka
    doroslych nienawidzacych sie nawzajem upchnietych razem na 40m2. A wierz mi,
    ze nigdy nie czujesz sie tak samotny jak będąc w zwiazku utrzymywanym na
    siłe

    HaNkA