eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozwiązanie umowy z dostawcą internetu po zmianie regulaminu, ale po okresie 14 dni › Re: rozwiązanie umowy z dostawcą internetu po zmianie regulaminu, ale po okresie 14 dni
  • Data: 2009-04-21 06:11:55
    Temat: Re: rozwiązanie umowy z dostawcą internetu po zmianie regulaminu, ale po okresie 14 dni
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości
    news:gsik0u$5q2$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > 1500 zł), ale miał klienta (prawnika), który też był odbiorcą A i
    > rozwiązał umowę po tym ustawowym okresie 14 dni, nie ponosząc kosztów
    > wcześniejszego zerwania umowy. Ponoć jest takie coś, że zmiana regulaminu
    > musi być dostarczona listem poleconym, a do nas od operatora A doszła w
    > normalnych listach, razem z fakturami (ponoć tłumaczył ten już był klient
    > firmy A, że faktur nawet nie otwiera, bo ma ustawioną automatyczną spłatę
    > i nie dostał/został poinformowany o zmianie). Czyli nie ma potwierdzenia
    > dostarczenia/odbioru/zapoznania sie klienta z nowym regulaminem.

    Kręcisz. Wedlug mnie masz wteyd przegrana sprawe w sądzie a firma A na 100%
    odda sprawe do sądu aby z ciebie sciągnąc150zł + koszty sadowe+ odsetki
    (firma A poczeka sobie jakies 1,5 roku i wtedy odda sprawe aby odsetki
    dobrze urosly)

    > I teraz pytanie: prawda to, mogę w ten sposób rozwiązać umowę z operatorem
    > A? Jeżeli jest to prawda, może mi ktoś podać podstawę prawną tego?( bo na
    > "gębę" to na pewno nie pozwolą mi, a raczej nie pozwolą sobie, tego
    > rozwiązać)

    Jesli jets w FV a uregulowałes FV to niema znaczenia czy czytasz czy nie
    czytasz faktury otrzymales ja i jest to rownoznaczne z zapoznanim się.
    Polecam zbaczyc umowe bo mże być tam zapis iż nowy regulamin np jest
    publikowany na stronie www a nie tylko listem wysyłany - a jak tak jest to
    ty msz obowiązek sie zapoznać z nim