eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozwiazanie umowy o zakazie konkurencji za porozumieniem stron?Re: rozwiazanie umowy o zakazie konkurencji za porozumieniem stron?
  • Data: 2008-07-30 05:44:21
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o zakazie konkurencji za porozumieniem stron?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    user <b...@...pl> napisal:
    > kilka godzin temu pisalem o umowie ad zakazu konkurencji.
    > Pol godziny temu po wczesniejszym braku kontaktu, pracodawca mi podeslal
    > maila z informacja, ze rozwiazuje umowe o zakazie konkurencji i mam podpisac
    > co w zalaczniku... powodem rozwiazania umowy jest ustanie przyczyn
    > uzasadniajacych istnienie zakazu konkurencji... w umowie faktycznie jest
    > taka mozliwosc, jednak czy to faktycznie nastepuje z dnia na dzien? zeby
    > bylo ciekawiej - umowa zawarta w dniu 28lipca, a w tresci, rozwiazanie umowy
    > jest z dniem 30 maja - czyli z koncem umowy o prace - podpisuje umowie ktora
> [...]

    Po pierwsze: mail, o ile nie jest podpisany cyfrowo, to nie jest zadnym dokumentem.

    Po drugie: nie podpisuj umow antydatowanych, bo to jest falszerstwo.

    Po trzecie: poinformuj pracodawce NA PISMIE ZA POTWIERDZEIEM ODBIORU, ze wyrazasz
    zgode na rozwiazanie umowy z dniem 31 lipca i zadasz zaplaty ZALEGLYCH kwot.

    Nie daj sie robic w jajo!
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek