  • Data: 2002-05-08 09:45:02
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o pracę
    Od: "Sebastian Frydrych" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad <c...@h...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Proszę o radę w następującej sprawie: mój szef nosi się z zamiarem
    > zwolnienia mnie z pracy bo uważa, że jestem "za słaby" w tym co robię
    > zastanawiam się zatem, czy nie byłoby dla mnie lepiej gdybym to ja rozwiązał
    > z nim umowę o pracę (bo tak, czy inaczej wiem, że dlugo w tej firmie nie
    > popracuję); jeżeli mam rację to jak powinno wyglądać takie pismo?
    > Pozdrawiam
    > Konrad
    >
    > hej . Wyczerpująca odpowiedz na postawione przez Ciebie pytanie wymaga
    dopełnienia obowiązku informacyjnego:
    -czy jest to umowa o prace
    -Czy jest to umowa o prace zawarta na czas nieokreślony
    -czy jest to umowa o prace zawarta na czas okreslony
    -jezeli jest to umowa o prace zawarta na czas okreslony to czy zawiera
    kaluzulę o mozliwości wcześniejszego jej wypowiedzenia przez każdą ze stron